FRÅGA&SVAR

Hejsan bloggen!

Fick en fråga, av en Anonym som vanligt, HAHA, säkert en stalker ;) Nä love u.

Anonym om Simple Life:
Går inte du i skolan? varför inte


Svar: Jag har gått i en massa skolor men det är inte min grej. Har jätte
svårt att koncentrera mig. Så om en massa folk snackar medans jag
pluggar så blir jag helt förvirrad och det leder till att det blir fel i mitt
huvudet och jag kan börja skrika eller göra annat dumt. Plus att jag
har svårt med känslorna, kan säga något utan att tänka på vad jag
säger och sen glömmer jag bort att jag sa det. Och ja, det är inte min
grej. Och ja, jag vet att jag måste ha en utbildning, kan ju inte bara
sitta hemma utan ett jobb hela mitt liv, men skolan klarar jag inte av.
Och om jag måste så väljer jag hellre hemundervisning?

Tack för frågan, puss! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker det är så synd om dig som inte klarar av skolan och kan inte göra något åt det. Du verkar jätte stark som klarar av alla diagnoser du har. Puss VH Carro!♥

2011-11-30 @ 20:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback