Simple Life

Hejsan bloggen!

Är lite smått piss nu, för min mobil är paj. Den ramlade på golvet och halva skärmen sprack ...-.- Men lånar min mammas andra touch mobil, så lugnt :) Håller i alla fall på att ladda ner Simple Life. Ni vet med Paris Hilton och Nicole Richie? ÄLSKAR dem! Dem är så korkad, på ett roligt sätt. Fy fan bara garvar när jag tänker på dem HAHAHA! Hoppas dem laddar ner snart! Annars blir det att se det imorgon! Nu ska jag lyssna på musik och tänka på något skoj, h3h3


Puss!


Jag dör seriöst...Paris <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Går inte du i skolan? varför inte

2011-11-30 @ 16:34:10
Postat av: Anonym

HAHA fan vad korkat, diggar henne med! :D

Vart har du laddat ner det? :)

2011-11-30 @ 20:26:30
URL: http://jenhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback