Sköna dagar

Hejsan bloggen!
 
Har inte uppdaterat på litet tag så det är dags nu igen. Tänkte skriva om två dagar jag hade riktigt roligt!
 
21 MAJ
 
Jag träffade på Saga på stan och senare kom hennes mamma och hämtade oss och vi åkte till Saga och åt. Sen åkte Saga för hon hade tid någonstans så jag stannade hemma hos henne ensam och plötsligt hörde jag något ljud på övervåningen för jag satt på undervåningen. Jag trodde det var ett spöke eller vad fan jag trodde det var, så jag gick långsamt upp för trappan men då såg jag att det var Sagas katt som åt mat HAHA! När Saga kom hem så kom också Tanja och var hos Saga ett tag. Sen så träffade jag och Saga på två killar och hade jävligt roligt. Jag blev skit pissnödig så gick till skogen och då kom en av killarna, små pinsamt. Norton kom sen. Det slutade med att när vi fem skulle ta bussen till Saga så fick en av killarna hålla i min väska och det jag hade. När jag skulle jag ta bussen hem så hittade jag inte mitt busskort så fick betala med mitt kort istället har jag för mig och när jag berättade det för mamma så trodde jag att hon skulle dampa men hon beställde ett nytt för hon är bästa mamman. Jag åt hårdmacka med gravadlax och drack läsk eller vad det var till och kollade på tv i mitt rum och sov sen. Dagen efter så sa Saga att hon hittade mitt busskort, hon hittade den under hennes säng, haha.
 
25 MAJ
 
Jag gick hem till Linnea och hon bor på min gård så det tar typ 30 sekunder att gå till henne. När jag gick till henne så såg vi byggare som bygger vid oss och jag gillar byggare för dem är så jävla snygga! Linnea tog ut pengar så vi kunde äta på pizzerian för vi var hungriga. Först träffade vi Linneas kompis Gabriel sen gick vi tre till pizzerian och satt på baksidan och åt för det var ju sånt fint väder. Sen kom en byggare och satte sig och vi hade ätit upp pizzan och druckit upp våran läsk och jag var jätte törstig så jag började flörta med byggaren och när han tillslut insåg att jag flörtade med han så frågade jag om jag kunde få en drink och jag fick. Jag drack mer och mer drinkar och det slutade med att jag skrattade åt ingenting. Linnea sov hos mig och jag mådde illa dagen efter, ni kanske fattar varför ;) Men rolig dag var det!
 
Det var dagarna och jag ska snart fixa mig för ska till habiliteringen sen.
 
Puss!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fick du och den där byggaren till det då? ;)

Svar: Nej inte min smak!
Anna Sondell♥

2018-06-01 @ 16:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback