12 DECEMBER♡

Hejsan bloggen!
 
Det är inte länge till tills julafton är här. Jag ska fira julafton hos min pappa och dagen efter så ska jag, pappa och mamma åka till Uppsala och fira med min storasyster Malin och hennes man. Japp, min älskade Malin har gift sig. I mars kommer deras dotter!
 
Men tänkte uppdatera vad som hände igår:
 
Jag och Angelica skulle pynta min julgran men hon visste inte om hon hann för hon skulle fixa ljus, så jag frågade då om jag kunde komma hem till henne (hon var hos sin pappa i Valbo). Hon visste inte om det gick så hon sa att hon skulle fråga sin pappa om det gick. Efter ett tag så sa hon att det gick och att han skulle hämta upp mig efter jobbet, så vid 14.30 tror jag så gick jag ut och väntade på han och efter ett tag kom han och vi hämtade upp Angelica på stan. Vi åkte till ÖB för Angelica skulle köpa saker. När vi åkte hem till Angelica så såg vi hennes storebror och vi fyra åkte till Valbo Köpcentrum och Angelica köpte lite och hennes pappa och brorsa handlade mat. När vi kom hem till henne så fixade vi ljus och det tog ett tag hahaha. När vi var klara så åt vi och Angelica åt tre potioner HAHAHAHA. Senare gick vi upp till Angelicas rum och spelade Sims 4. Sen skjutsade Angelicas pappa hem mig och Angelica följde med i bilen självklart, bästa vännen<3
 
Nu ska jag göra något annat på datan, hihi.
 
Pusshej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback