Top 5 mördare med bäst utseende

Jag har tänk göra en Top 5 lista med mördare med bäst utseende. Jag kan säga att det finns många mördare och funnits och en del av dem ser väldigt bra ut, i alla fall vad jag tycker, ni får tycka vad ni vill!
 
5. Paul Bernardo
Paul Bernardo kallades Ken mördaren för han är lik Ken. Jag tycker han är väldigt tjusig och hans leende är så gulligt att man måste le, i alla fall jag. Egentligen är jag inte sån som gillar blonda killar men han måste jag erkänna är tjusig som sagt.
 
4. Dylan Klebold
Jag tycker att Dylan Klebold är mer en söt kille, han har ett speciellt utseende enligt mig. Hans hår är coolt och hans längd är perfekt. Tror han är nästan 1.90 kanske? Jag gillar egentligen inte så jätte långa killar men det passar han! Plus vem kan motstå hans gulliga leende?
 
3. Jeffrey Dahmer
Jeffrey Dahmer är så snygg! Det är tur att han var gay för om jag levde då och han var hetero så skulle han lätt kunna få mig att komma hem till han. Som sagt så är jag inte sån som gillar blonda killar men om han var hetero och singel så skulle jag lätt välja han! Något jag tyvärr inte gillar om honom är att han äter människokött.. Men go är han!
 
2. Ted Bundy
Ted Bendy är nog en av dem sexigaste männen jag någonsin har sett! Hans ögon, leende, kropp och själva han! Jag kan faktiskt förstå varför tjejerna ville hjälpa honom med saker. Jag skulle så gått med på det, haha. Att han har en dotter där ute någonstans måste jag leta upp för tänk om hon är jätte lik han? Hon kommer få en snygg son haha! Men jag kan inte vara den enda som tycker att Ted Bundy är sexig?
 
1. Eric Harris
Jag har skrivit mycket om Eric Harris i min blogg. Han är så snygg och jag kan inte fatta han var mobbad, han är ju så snygg! Han hade Bipolär Syndrom som mig så jag förstår hur det är att leva med det och en del av det var väl att han mådde dåligt. Han var ungefär i min längd och jag älskar killar i min längd. Om jag gick i hans klass så skulle jag ha en stor crush på honom kan jag lova!
 
Ja, det var den listan. Om ni tycker jag är konstig med detta så skriv inget om det, okej? Håll det för er själva!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback