Crush

Hejsan bloggen!
 
Jag har ett nytt crush, asså åh...... Det är en psykolog HAHA. Men jag skulle snacka med en psykolog och jag visste att det var en kille (kommer inte skriva hans namn). Jag och mamma satt i väntrummet och väntade på han och jag har aldrig varit hos han och pratat förut så hade ingen aning hur han såg ut. Sen kom en kille och jag ba: "Tänk om det är han!" och det var det..självklart. Asså typ ALLA doktorer jag träffar är så snygga. Gud vet att jag är singel och vill att jag ska få en pojkvän och skickar snygga till mig och självklart doktorer. Psykologer är inte direkt doktorer men ändå. Han frågade om jag hade en pojkvän HAHA, he want's me;) JAG HOPPAS JAG FÅR HAN NÄSTA GÅNG! PLEASE!
 
Puss!
 
HAHA hitta denna bild på kamerabilder, den är ju från sommaren 2014 HAHA.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback