Alla är lika mycket värda

Hejsan bloggen!
 
Jag har tänkt på en sak. Jag vet inte hur många som bor i världen, men det är många! Men en sak vet jag, att alla är lika mycket värda. Ni kanske tycker att alla är inte det för det finns folk som har gjort saker som inte ska finnas i världen och dem mesta vet ni vem jag menar som har gjort något inte bra. Men alla är lika mycket värda. Dem som gjorde det som inte är bra i världen ska be Gud om förlåtelse för Han hör eran bön och gör så alla får en andra chans. Det finns så mycket dåligt som har hänt i världen men om alla dem som har gjort det inte ska förtjäna att leva, hur kommer världen vara då? Folk får tycka emot mig, men alla ska få respekt och dem ska ta hand om den. Alla ska få chansen att vara i Guds famn.
 
Puss och kärlek till er!
 
god

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback