You're my favorite kind of night

Hejsan bloggen!

Kom nyss hem och är JÄTTE hungrig, men skriver först vad som har hänt idag.

Jag vaknade vid 10.00 och klev då upp och kollade på 90210 JÄTTE bra serie, rekommenderar den. Mamma gjorde äggmackor till mig, gott kan jag säga! Mamma åkte och handla och jag var ensam hemma men sen plinga det på dörren och det var Norton och Krille. Vi rökte och sen gick vi ut en stund men sen gick vi hem till mig igen. Vi åt och sen drog dem. Mamma gick hem till Stefan alltså hennes man och min styvpappa. Jag var hemma ensam en stund för sen plinga någon på dörren och det var Felix. Vi gick och rökte och sen plingade det ÅTERIGEN på dörren och då var det Sebbe och Adam. Vi fyra gick ut och umgåste en stund för sen åkte Sebbe och Adam. Jag och Felix var ensam tills Blozzom ringde och jag gick och mötte henne. Vi två gick tillbaka och sen kom Norton och Krille tillbaka. Dem spelade medan jag och Blozzom fånade oss. Sen kom Sebbe och Adam tillbaka. Vi alla var där och gjorde inte så mycket. Hahaha när jag, Blozzom, Norton, Samuel, Sebbe, Adam och Jakob (tror det var alla), så stod vi bakom ett gym och där tränade en kille och han flörtade mot mig hela tiden hahaha! Vi gjorde lite mer och vid 21.00 gick jag hem.

Nu ska jag äta!

Puss!


Ethan i 90210 är så snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback