Nobody can drag me down

Hejsan bloggen!

Jag är super trött så jag ska strax lägga mig och sova... Men ska uppdatera dagen.

Jag kommer inte ihåg vilken tid jag vaknade men min mamma gjorde frukost till mig, gulliga mamman. Sen när min mamma gick ut med Silje (våran hund) eller om hon var hemma hos Stefan så kom Sebbe och Kasper hem till mig och vi brottades och sminkade varandra HAHA! Vi gick ut och träffade andra men sen gick vi hem till mig men Kasper cyklade hem till sig för att äta och plugga. Mot 20.00 kom han tillbaka och då gjorde vi sanning eller konka eller procent, det var jag, Sebbe, Kasper och Norton. Har inte träffat Norton på jätte länge så det var roligt att träffa han, hehe. Mot 21.30 cyklade dem hem och tog buss vet inte vem som gjorde vad. När dem var borta så åt jag kvällsfika.
Imorgon kommer dem nog igen! Godnatt och vi hörs!

Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback