Natti bbe

Hejsan bloggen!

Jag ska sova alldeles strax så tänker uppdatera dagen snabbt.

Jag vaknade runt 06.00 och kunde naturligtvis inte somna om... Så jag låg kvar i sängen och chillade. Kasper ringde fast det var Sebbe som pratade, hehe. Dem kom till mig runt 10.00 kanske? När dem kom så satt vi bara i sängen och snackade. Jag blev jätte hungrig och även fast kylen och skafferiet var fullt så hittade jag ingenting att äta så jag, Sebbe och Kasper gick till Tempo och jag köpte en tutti frutti. Jag åt den hemma och pratade med killarna tills dem ville sminka mig, haha. Jag blev väldigt stilig. Jag blev hungrig igen så mamma gjorde två rostade mackor med ost och marmelad på och jag gav Sebbe en för att jag är så generös! Vi snackade och hade roligt senare var dem tvungen att lämna mig, lät sorgligt men jag menade inte på det viset, hehe. Utan Kasper skulle åka bort och Sebbe skulle hem och äta. Lite senare gjorde mamma mat åt mig och hon gick hem till Stefan och jag var ensam hemma. Senare kom mamma in i mitt rum och sa att Sebbe och hans kompis Adam var hos oss, schysst kille. Blozzom ringde så vi mötte henne och gick iväg och träffade andra. Tyvärr skulle Sebbe och Adam träffa någon kille så jag och Blozzom blev ensamma men vi hade fortfarande roligt? Mot kvällen följde jag henne hem en bit för att jag är så snäll som sagt! När jag gick tillbaka såg jag Norton så jag var med han och andra. Runt 21.30 gick jag hem och fick kvällsfika med oboy, yummi!
Imorgon ska jag träffa Norton, i alla fall som vi bestämde. Hoppas andra kommer! Men vi hörs och sov gott!

Puss!


En bild från söndags då jag och
Blozzom gungade, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback