I wish I could copy and paste you into my bed

Hejsan bloggen!

Kompisarna gick nyss så tänkte uppdatera dagen.

Mamma väckte mig vid 12.00 och vid 12.30 gick vi till Stefan (min styvpappa och mammas man såklart), han fyller år så vi gratta han, gav han födelsedagspresenter och åt smörgårdstårta. Jag blev trött så jag fick en nyckel hem. När jag kom hem så lyssnade jag på musik. Lite senare hämtade pappa mig och vi åkte och åt på Burger King. Det var jätte gott! Sen körde pappa hem mig och jag mötte sen Felix och vi gick hem till mig och kollade på Morran Och Tobias. Det är så roligt. Angelica ringde så vi pratade och Sebbe kom. När Angelica kom så sminkade Sebbe mig och jag sminkade han, hehe. Vi fyra gick sen ut och gjorde sanning eller konsekvens. Angelica tog bussen hem efter en stund så jag, Sebbe och Felix hämtade mitt bankomatkort så vi kunde äta på pizzan. Samuel kom och vi fyra åt pizza, mums. Sen gick Sebbe och Samuel så jag och Felix gick hem till mig. Efter ett tag kom Sebbe och Samuel. Vi gjorde inte så mycket. Men vi hade roligt idag. Imorgon ska jag kanske vara med Felix. Ha en bra kväll och vi hörs!

Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback