I wanna see the rest of you.

Hejsan bloggen!

Jag ska vara hemma hela helgen så jag kan vila. Men tänkte uppdatera vad som har hänt idag.

Jag vaknade runt 10.00 och kollade på Awkward. Jag hade rostbiff och potatissallad till frukost, jag orkade inte göra en macka, haha. Jag drack iste till, love! Jag fortsatte att kolla på Awkward, är på säsong 3. Jag gillar säsong 1 mest. Fast har ju inte sett säsong 4. Jag kollade sedan på en serie som jag inte kommer ihåg vad den hette för jag gillade inte den direkt... Så kollade på DHW (Desperate Housewives), orkar inte skriva hela, haha. Om jag skriver någon annan förkortning på en serie och ni inte vet vilken serie jag menar så fråga! När jag var trött på serien så gick jag vidare!  Nu blir det Ugly Betty. Det är inte långt så skriver hela, hihi. Men nu ska jag fortsätta kolla! Kan ni SNÄLLA rekommendera en bra serie?! PLEASE?!

Puss!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback