I know he's cute. But he's mine

Hejsan bloggen!

Jag är jätte trött så ska ta och sova snart! Men tycker att jag ska uppdatera dagen!

Jag vaknade då och då att min mobil ringde men jag orkade inte svara så jag somnade om. När jag blev pigg och gick upp så såg jag att Kasper hade samsat mig om jag ville vara med honom och Sebbe och det ville jag ju självklart! Men jag hoppade in i duschen så jag blev ren tills killarna kom. När jag hade duschat klart så sa Kasper att Sebbe träffade Samuel. Kasper kom hem till mig och när Sebbe och Samuel kom hem till mig så gick vi ut och pratade m.m. Vi gick hem till mig igen men sen ville Sebbe och Samuel ut så dem gick och jag och Kasper var kvar hemma hos mig och vi åt pizza. När vi hade ätit klart så gick vi ut för att träffa Sebbe och Samuel. På vägen så hörde jag någon ropa på mig och jag såg då längre bort att det var Blozzom och hon sprang mot mig. Hon följde med mig och Kasper till killarna. Vi pratade en del och sen kom någon av oss på att sminka Kasper som Sebbe gjorde i fredags, haha! Blozzom gick hem och hämtade hennes smink och sminkade Kasper ganska seriöst men Sebbe och Samuel gjorde dock inte det... Han såg ut som en joker, haha! Han tog bort det sen men allt gick inte bort t.ex pudret på ögonbrynen. Han gick runt med det, haha! Jag, Blozzom, Sebbe, Samuel och Kasper gick sen och Sebbe kastade bort jordbitar och en råkade komma på mitt ansikte... Och sen råkade Samuel sparka en fotboll på mitt huvud så jag blev sur för dem två sakerna, haha! Men det var inte så roligt men till slut blev jag glad. Vi träffade Viktor och Martin med och pratade lite med dem. När dem drog och Blozzom skulle hem och äta och Kasper skulle också hem och äta så följde Sebbe och Samuel med mig hem så jag fick äta och jag var så snäll så jag bjöd mat till dem, hihi! Sen gick/cyklade vi till kompis gungan och ringde Felix så han kunde komma dit och han kom! Vi gungade och skrattade åt vissa saker, haha! En stund senare kom Blozzom och vi blev gungad i den stora kompis gungan av killarna så vi flög, ni skulle varit där, vi både skrattade och skrek. Blozzom gick hem ett tag efter och då cyklade Sebbe och Samuel till Coop och jag och Felix skulle ta bussen dit men vi missade bussen och nästa bussen skulle gå om 30 minuter så vi gick istället. Dem handlade och sen åkte jag och Felix buss hem till mig och Sebbe och Samuel cyklade hem. Hade det super roligt idag och imorgon ska det bli det roligt också och då får jag träffa Norton, bror!

Puss!

Blozzom när hon sminkade Kasper, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback