Say you'll remember me standing in a nice dress

Hejsan bloggen!

Förlåt för dålig uppdatering! Men är som sagt förkyld men lite bättre nu så Angelica kom hit till mig! Uppdaterar dagen nu:

Jag mötte Angelica vid Tempo men kommer inte ihåg vilken tid. Vi var hemma hos mig och hade roligt. Vi åt sen (jag åt gravad lax med romsås och Angelica åt kex) vi drack Coca Cola till, mums! Jag och mamma följde Angelica till busshållsplatsen, vi är snälla, hihi. Just nu ligger jag i min säng och skriver i min blogg, självklart? Pratar också med Angelica via mobilen, hehe. Imorgon är det fredag och då kommer Angelica hem till mig och vi ska ha kvällsmys! Nu ska jag fortsätta prata med Angelica via mobilen som sagt, haha. Ni får ha det bra och vi hörs!

Puss!

Jag och Angelica sötnosen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback