Helgen och andra

Hejsan bloggen!

Det var ett tag sen! Men har varit med kompisar så har inte haft tid att blogga, förlåt. Men berättar om dagarna.

Fredag: Angelica och jag gick till affären och köpte gott. Jag köpte chips med dipp och en stor flaska Sprite. Angelica köpte två mörk choklad. När vi kom hem till mig så åt och drack vi det vi köpte medan vi kollade på Tova Helgesson. Vi pratade med Kasper via mobilen och hade jätte roligt, haha. Sen träffade vi Viktor, Martin, Norton, Sebbe, Adam och Felix (kommer inte ihåg om han var med, haha). Innan jag och Angelica skulle ut så ramlade jag omkull i vardagsrummet, vi skrattade en del! Sen gick vi alla hem till mig och chillade i mitt rum. Dem gick vid 21.00 och då kom Nikki och sov över hos mig. Vi kollade på The Breakfast Club. Det gör vi alltid när hon sover över hos mig, hehe! Sen somnade vi, självklart.

Lördag: Nikki gick hem vid 14.00. När jag mötte Angelica så såg vi Norton, Sebbe, Felix, Viktor och Martin. Vi alla gick till affären och sen gick jag, Angelica, Norton, Sebbe och Felix hem till mig. Senare gick killarna. Jag och Angelica mötte mamma vid affären och vi köpte två popcorn påsar alltså färdig poppiga och två mörk choklad. Vi åt det medan vi kollade på Fredag Den 13:de. Killarna kom inte så vi blev förbannad men till slut kom Norton, Felix och Sebbe. Men Angelica kunde bara vara med oss en halvtimme för hon var tvungen att åka hem. Jag, Norton, Sebbe och Felix följde med henne till busshållplatsen och sen gick vi hem till mig och kollade på Scary Movie. Vid 22.30 gick dem.

Söndag (igår): Jag gick ut kanske vid 11.00 och träffade Kasper ett tag senare träffade vi Sebbe. Vi cyklade fast jag fick skjuts av Kasper till Kvantum. Jag hade inte ätit frukost så jag var jätte hungrig så Kasper som är så snäll köpte en macka åt mig! Ett tag senare träffade vi Angelica. Jag, Angelica, Kasper och Sebbe gick hem till mig ett tag för senare tog Angelica och Sebbe bussen hem för att äta. Kasper gick också hem. Jag gick hem och åt och väntade på Angelica och Sebbe. När dem kom så kollade vi på skräckis och åt Ben And Jerry's. Vi tre gick sen ut och träffade folk vid Centrum. Det var Viktor, Martin, Felix, Norton och Kasper kom sen. Vi gjorde inte så mycket. Vid 21.30 gick jag, Angelica och Sebbe till busshållsplatsen för dem två skulle hem. När jag kom hem så åt jag kvälls fika och kollade på Netflix.

Idag: Vaknade och hade jätte ont i halsen så har bara varit hemma. Mamma åkte till Kvantum och köpte Aktivia och chips med dipp. Senare köpte hon pizza så jag är väldigt mätt nu! Ikväll ska jag bara ta det lugnt!

PS: Tyskland har gått till EM 2016! Alltså i fotboll!


Jag och Angelica i lördags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback