2 NOVEMBER

Hejsan bloggen!

Kul att skriva till er igen! Mycket har hänt men kan skriva lite om vad som har hänt!
I helgen var jag med Mathilda. Hon kom till mig vid 20.00 kanske? Vi kollade på film och hade roligt fast filmen var inte alls rolig... Jag hoppade till flertal gånger...
Senare så gick vi till pizzerian och köpte pommes och vitlökssås. Vi åt det i min säng och kollade på en Amerikansk tonårsfim. Hon åkte hem vid 00.00.
Igår åkte jag till min pappa och hans flickvän. Vi åt lax med kokt potatis och romsås.
Just nu kollade jag på Allt För Sverige. Ni som inte vet vad det är för program så ska jag skriva det hehe. Det är tio vuxna amerikaner och dem har svenskt i blodet, för förr för 100 års sen eller nått sånt så blev Sverige fattigt eller något så många svenskar åkte till Amerika. Så nu åker dem tio amerikanerna till Sverige och får lära sig om vårt land, dem får läsa om deras släkt och tävla. En person åker ut per avsnitt så det blir en vinnare! Jätte roligt men ibland kommer tårar! 
Nu ska jag tyvärr sluta skriva men vi hörs!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback