My babes

Hejsan Bloggen!
 

När jag såg tillbaka i min blogg så var det massor med Eric Harris och Dylan Klebold och jag fick massor av hat. Jag är fortfarande arg för det så när jag läser det så bultar mitt hjärta som ett maraton. Alla får gilla olika och det får man acceptera? Jag HATAR Cristiano Ronaldo, men går jag fram till hans fans och skriker elaka kommentarer åt dem? Nej. Men man kan inte gemföra mördarna med en fotbollsspelare... Jag gillar Eric och Dylan, så PUNKT SLUT! Vissa håller med mig, vilket jag gillar hihi. Ni får tycka jag är en psykopat men jag är en person som gillar våldsamma personer. Sidor där det står om Eric och Dylan behöver inte vara sann. Det jag vet är från videos från deras kompisar och elever på skolan, FBI och m.m. Men aja, tyck vad ni vill. I DON'T CARE. Jag själv är Hybristophilia (sexuellt till seriemördare). Skrattar när jag hör det. Men ni kanske trodde att jag bara älskade Eric och Dylan. Det finns flera. Ted Bundy, Jeffrey Dahmer, Paul Bernardo, TJ. Lane, m.m.
Ted Bundy var en kvinnomördare. Jeffrey Dahmer var kannibal och mördade bara män eftersom att han var homosexuell. Paul Bernardo mördade med sin fru Karla Homolka, fast han mördade själv också självklart. TJ, Lane gjorde en skolskjutning. GAH I LOVE THEM!
 
Det finns dem som gillar mitt intresse
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback