Jag lever

Hejsan bloggen!
 

Ja, jag lever faktiskt. Jag är bara lite senil och kommer inte ihåg att uppdatera på min blogg.
Jag har gjort mycket under tiden, jag måste börja uppdatera så ni får veta om min fritid!
 
Just nu är jag hos min mormor i Boden som ligger i Norrbotten. Jag är här med min mamma såklart. Det har varit hett alla dagar så har solat på hennes gård. Har fått färg och det är jag tacksam för, orkade inte ha den bleka huden... Vi tre har gjort mycket. Igår tog vi bussen till Luleå och shoppade. Jag köpte ett par harems byxor, en blus, en tröja, mjukisbyxor och en skrivbok. Jag tror det var allt. Idag ska vi äta grillat, älskar grillat!
 
Jag saknar mina kompisar, speciellt Saga! Våra minnen är för bästa! Jag saknar Nikki-Lee med, fast jag kallar henne Nikki.
 
Jag skriver inte så mycket då, haha. Men ja, jag mår i alla fall bra! Har det gött!
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback