Baby llama need no drama.

Hejsan bloggen!
 

Jag är trött idag! Jag sov knappt inatt Där min mormor bor är bygt på 1800-talet... Jag hörde saker så blev jätte rädd, men det kunde vara folk utanför också?
Idag har jag bara suttit inne och gissa vad? BAYERN MÜNCHEN VANN MOT HOFFENHEIM MED 2-1! YEAH BABY!
Vi åt tacos fast jag åt inte så mycket är ju återigen trött... Måste lägga mig tidagre ikväll...
Jag ska köpa en ny data snart. Jag babblar om nytt hela tiden... Vadå? Det är en blogg, då ska man skriva om många saker! Hehe.
Jag och mamma åker hem på måndag, alltså om 2 dagar fast det har jag kanske redan skrivit (igår)?
Men nu ska jag sluta skriva, jag skriver imorgon eller kanske igen ikväll?
 
Puss!
 
Åh dröm skor!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback