Volcano

Hejsan bloggen!

Sorry att jag inte skrev så mycket igår. Men nu ska jag skriva vad jag gjorde igår.

Jag skulle sova hos Angelica. Vi åt tacos hos henne men hennes pappa orkade inte att steka köttfärs så vi åt kyckling till, det var faktiskt gott! Vi träffade kompisar och hade lite roligt, trodde det skulle vara roligare igår eftersom det var fredag. Men senare mot kvällen längtade jag efter Silje (min hund). Jag vet låter kanske barnslig men hon betyder allt för mig! Jag gick hem och beställde pizza, yummi! Jag somnade sent, synd. 

Jag vaknade idag, nähä? Men jag kommer inte ihåg vilken tid, haha. I helgen ska jag bara ta det lugnt. För det blir väl massa roligheter nästa vecka?! 

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback