Dagen.

Hejsan bloggen!

Jag tänkte uppdatera dagen nu:

Jag vaknade vid 12.00. Jag lyssnade på musik och sen ringde Angelica för vi skulle vara med varandra idag. Jag åt två portioner med kött, potatis, bearnaisesås och majs. Jag älskar den rätten! När jag hade ätit upp så gick jag till Angelica. Hon hade fått nya möbler som var jätte snygga! Vi var tvungna att vika hennes kläder för vi skulle lägga in dem i Angelicas nya garderob och byrålåda. Efter det så gick vi hem till mig för att fixa oss lite för att träffa folk. När vi var klara så träffa vi på Nikki-Lee. Vi skrattade för fullt som vanligt. Sen följde jag hem till Angelica och hennes storebror Albin för att dem skulle äta. Jag väntade i hennes rum medan hon åt. När vi gick tillbaks så började jag, Angelica och Nikki-Lee rita en del konstiga och roliga saker. Vi skrattade så mycket att vi knappt kunde andas... Vi skrattar jämt! Speciellt i soffan! När vi spelade pingis så blev det bara en massa fel så vi vek oss i skratt speciellt jag och Nikki-Lee. Jag missade alltid bollen vilket gjorde att Angelica och Nikki-Lee började skratta åt mig... Senare gick vi hem till mig och pratade om massa saker. När dem gick åt jag och tog det lugnt. Nu ligger jag i sängen och slöar. Imorgon ska jag och mamma till stan och kolla på julsaker! Efter det ska jag träffa Angelica och Nikki-Lee. Det ska bli roligt för då blir det ännu massa skratt! Jag längtar tills jag ska sova hos Angelica så vi kan sova i hennes nya säng som är jätte skön!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback