Tjej dag

Hejsan bloggen!

Idag har jag varit med Shirin, Yasmine och Linnea. Vi gick runt och gjorde lite små saker. Vi gick till affären och sedan biblioteket. Vi brukar bara gå dit och ta det lugnt i soffan. Sedan gick vi fyra hem till Linnea. Men Shirin och Yasmine var inte där länge. Så det var bara jag och Linnea tills 20.30. Jag åt korvstoganoff hemma hos Linnea. Gott var det. När jag kom hem vilade jag och senare på kvällen gjorde mamma fika åt mig. En tekaka med skinka på och varm choklad med grädde i. Mums. Men nu ska jag sova för jag är så trött!

Puss!

                    Jag med mitt godis...
                    Vi i biblioteket, hehe.
                    Linneas korvstoganoff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback