Roligaste veckan!

Hejsan bloggen!
 
Denna vecka har nog varit en av dem roligaste vecka!
 
I måndags var det nog när jag låg i soffan i vardagsrummet och kollade på Family Guy. Plötsligt knackades det på ytterdörren. Jag gick dit och kollade genom hålet (ni vet på dörren). Där stod Elvira! Jag öppnade.
Jag: Hej, Elvira!
Elvira: Hej, vill du gå ut?
Jag: Vad gör du här?
Elvira: Jag fick ta ledigt i en vecka, så ska vara här i en vecka.
Jag: Hos Yohana?
Elvira: Ja, vem annars?
Jag bara skrattade och vi gick ut och till affären. Elvira köpte en gurka haha! Vi gick till biblioteket och spelade Fia Med Knuff. Vem vann? Elvira förstårs... Så Elvira har varit här i en vecka och varit med mig. Det har varit så himla roligt! En av dem roligaste vecka i mitt liv.
Vi åkte till Dollar Store och köpte plast pistoler med gummi pilar skott. Dem var orange och mjuka (tur nog...). Det var så roligt! Vi var på Kvantum senare och vi tog en kundvagn som har en bil frampå. Elvira satt i bilen medans jag körde kundvagnen. Men jag kunde knappt köra den, utan åkte in i allt... Alla stirrade.. Vi har gjort så mycket så jag kommer knappt ihåg något... Vi åkte ner på stan fast kommer inte ihåg vilken dag det var... Jag köpte en vit, spets topp från BikBok. Och den går ut vid midjan. Fattar ni? Jag köpte ett linne på H&M där det står AWESOME på. Eftersom att jag är AWESOME. Vi åt på McDonalds. Jag åt en Big Mac (heter den så?). Elvira åt Chiken bits. Ingen aning hur det stavas heller... När vi kom hem till Yohana så började Yasmine och Shirin bråka så Elvira och jag var tvungen att gå hem till mig för Yohana. Yasmine och Shirin blev jätte ledsna. Hemma hos mig spelade vi kort, haha! Vi åt choklad och drack läsk. När Elvira gick hem så fick jag magont efter två timmar kanske? Jag trodde att jag var hungrig men det var jag inte. Så jag bestämde mig att duscha för jag skulle kanske bli bättre i magen då, men nej. För vad hände? Jo, jag spydde. NEEEEEEEJ!!!!! Grina och skrek efter mamma så mamma var tvungen att spola bort det... Jag fyllde ju år för tre dagar sedan. 19 år baby! Elvira kom till mig på morgonen och hjälpte mig med tårtan den blev jätte snygg! Eller god då? Sen gick jag och Elvira till affären och jag fick födelsedags present där. En chokladask och hundra kronor! Hihi. Jag, Elvira, Yasmine och Shirin hade jätte roligt och mysigt! Jag lägger upp en bild på mina födelsedags presenter imorgon nog. Hihi! Vi gjorde massa! Jag kollade på när Bayern München spelade mot Wolfsburg. Stavas det så? Men Elvira kom lite senare och kollade på matchen med mig!! Hon sa att jag var galen, men jag är det under Bayern München matcher... Bayern München vann med 1-6. YEY! Så vi firade genom att äta på pizzerian hos mig. Eller vid då? Vi samlade ihop pengar till en pizza. Vi fick gratis vatten och varsin klubba! Pizzan var SÅ god. JÄTTE god. Tidigare på dagen då Bayern München vann mot Wolfsburg så gick vi till affären. Jag fick en banan godis, vet ni vilken jag menar? Fick också sådan nötchoklad som är rinnande. Men ni förstår nog hoppas jag. Vi blev så hyper av allt godis så vi gjorde en sko kastar tävling. Jag började först. När jag hade kastat så fick Elvira nå ryck och kastade upp min sko på taket på ett litet hus vid affären vid mig. Och vi nådde ju inte? Elvira försökte komma upp men hon kom inte helt upp, men nästan! Men när jag skulle hjälpa henne upp, alltså lyfta. Så gick det inte bra, vi bara skrattade medans jag lyfte henne... Så vi gick, eller jag hoppade runt med bara ena benet där jag inte hade en sko på mig till mina grannar och frågade om dem hade någon stege men dem hade inte en stege. Men dem på affären hade en stege så dem fick hjälpa oss att ta ner den. SÅ PINSAMT! Mamma blev inte ett dugg glad. Haha. Efter vi hade ätit på pizzerian som ligger vid mig så cyklade Elvira till Brynäs i mörkret. Det var JÄTTE mörkt. Jag skulle inte våga cykla dit... Men Elvira är modig! Så nu har hon åkt hem till sig som är långt härifrån... SAKNAR MIN BESTI! Hon kommer till Yohana när Valencia fyller 3 år. Får träffa henne då! Och hon kommer på påsklovet! Längtar tills sommarlovet då hon är här nästan HELA tiden!
 
Puss!
 
Provade ett gevär på Dollar Store.
 
Jag under matchen då Bayern München spelade mot Wolfsburg.
 
Elviras ena ben, om man kollar riktigt noga så ser man benet.
 
Älskar henne så mycket!♥
 
När vi var ute och åt godis. Denna bild var tagen innan min sko kom på taket.
 
När vi firade på pizzerian som ligger vid mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback