I will get better.

Hejsan bloggen!
 

"I will get better". Japp. Jag ska bli bättre på att blogga. Jag ska bli et bloggproffs! Är det ett ord? Vet ej. Vad ska jag skriva om? Vad jag har gjort idag? Jag har gjort så mycket i sommar när jag inte bloggade någonting. Jag har varit en del med Michelle men nu är hon hos sin tredje mamma. Jag vet, det låter konstigt. Men hennes mammas ex. Jag vet inte när hon kommer hem men snart hoppas jag! Jag saknar henne så himla mycket! Speciellt när vi badade i hennes badkar! En gång var hennes lillasyster med oss och hon sa att hon hade kissat i vattnet men sa att hon inte hade gjort det senare. OMG, hoppas hon inte gjorde det! Vem vill bada i bebis kiss? Eller bebis? Ett litet barn då. Jag kommer ihåg när vi gick in eller hoppade in i hennes nya, stora pool och att hennes mamma hade satt i för varmt vatten i så det ångade... Jag trodde jag skulle stekas som bacon... Efter ett tag så blev det skönare och vi spelade volleyboll. Nu till andra kompisar. Jag har inte sett Shirin och Yasmine. Dem är nog hos deras mormor eller hos sin pappa. Förra sommaren så var dem hos sin pappa hela sommarlovet nästan. Nu babblar jag på... Men Blozzom är hemma, tur! Okej, nu ska jag sluta skriva om saker som har hänt och börja skriva om saker jag har gjort idag! Jag vaknade med tårar för jag drömde om att jag bråkade och att jag var ensam. Jag kollade på "The Breakfast Club". Jag har bara kollat på den filmen själv eller med min syster. Så jag vill ha den för mig själv. Men i drömmen vill andra vara med och då kom sången upp som börjar i filmen. Den heter "Don't You (Forget About Me)", gruppen som sjunger den låter heter "Simple Minds". Jag ÄLSKAR den låten! I alla fall... Jag vaknade med tårar, det tyckte jag inte om... Så jag torkade bort dem och gick upp. Senare på dagen var det så soligt och jag hade så tråkigt... Så jag och mamma gick ut och solade. Jag tror att jag fick lite färg! Vi ska ut och sola imorgon också! Jag och mamma åker till min mormor Mimmi, eller hon heter Agneta. Min storasyster Malin kunde inte säga Agneta när hon var liten så hon sa Mimmi. Mimmi älskar att sola och hon är jätte brun nu för att hon har varit utomlands. Så avundsjuk! Vi ska sola då, vad skönt det ska bli. Jag och mamma tar natt tåg dit för Mimmi bor i Boden som ligger i Norrbotten. Det som inte blir roligt är att vi kommer komma dit vid 06.00. Tror jag? Det var tidigt i alla fall! Vi ska vara där i tio dagar tror jag! Jag kommer sakna min familj så mycket! Den jag saknar mest när jag är bortrest är min hund Silje!! Förra gången när jag och mamma var hos Mimmi som var sommaren 2013. Då höll jag på med min mobil och då såg jag en bild på Silje och jag började stor grina. Jag kunde inte andas så jag gick in på toan så mamma inte skulle se mig gråta. Ville inte visa Mimmi heller... Nu skriver jag mycket! Men vi hörs! Jag ska försöka skriva imorgon och bli bättre på att blogga!
 
Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback