BAYERN MÜNCHEN!

Hejsan bloggen!
 
Klockan 17:26 börjar matchen! Bayern München spelar mot Hannover 96! Det sänds på Eurosport! Ni som vill se vet det nu men skrev bara det. Jag ska i alla fall se matchen! JIPPI! Alltså varje match Bayern München spelar eller innan det börjar så är jag jätte hyper!
 
Ni såg väl när Bayern München spelade mot Arsenal i Champions League? Hur kunde ni missa! 0-2. OMG VAD JAG SKREK! HAHAHAHA! Jag sjöng Bayern Münchens egna låt: "Super Bayern, Super Bayern, Hei Hei!". Jag klappade händerna medan jag sjöng! Hihi ger tur! MÅSTE börja filma när Bayern München spelar igen! När jag kollar på klippen så vet jag inte att jag sa så... Jag är knäpp, hihi nej då!
 
Väntar och väntar hela tiden! KOM IGEN MATCH BÖRJA NÅGON GÅNG!
 
Puss!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback