Vad jag har insett

Jag har insett en massa saker som har hänt i mitt liv. Min personlighet, min kropp, mina drömmar m.m.
Min personlighet har gått i vågor. Detta år har min personlighet blivit bättre och jag mår jätte bra! Förut kunde jag må dåligt för inget, arg för allt, vara glad för allt t.o.m dåliga saker... Min personlighet om vad för sorts person jag är... Att jag är det mesta glad, jag är rolig, jag har alltid gillat att säga skämt, göra roliga saker m.m. Jag är väldigt hyper och mitt humör svänger en del, men jag är en vänlig person som vissa inte tror. Men ni bor inte med mig så ni kan inte döma mig! Jag har ju Bipolär Syndrom så jag är galen det mesta. Sjukdomen försvinner inte så lev med mig! Min kropp har fördelar och dåliga... Det jag gillar mest är mina ben och rumpa. Min rumpa för den är stor men inte på äckligt sett. Nästan mest av fetten jag äter går till rumpan... Mina ben gillar jag för dem är långa. Min mormor kallar mig långben, haha. Men dem kunde dock vara mer muskliga. Det finns mjölk för det, haha! På mitt utseende är det mina ögon som är min favorit. Dem är stora, bruna och söta! Jag får mest kommentarer för dem! För tre år sen så var jag jätte smal. Var som en planka. Inga höfter och mitt skellet syntes nästan... Men jag hade ätstörningar då, men tur gick det över för jag mådde inte bra! För två års sedan så fick jag mina kurvor. Men jag är stolt för dem. Kvinnor ska ha kurvor och lite fett på sig! Mina bröst har blivit större, förr var dem ganska små. Jag ser inte ett dugg svensk ut! Men jag är en del jugoslav och dem är väl mörka? Men det är många eller vissa då, som säger att jag ser ut som en latina! Så gulligt! Dem är så vackra! Men jag är runt 1.68 och väger kanske 55 kg? Min doktor sa att jag skulle gå upp några kilon men det tycker inte jag. Mina drömmar är stora! Jag vill jobba med mode. Ralph Lauren, Louis Vuitton, Dolce Gabbana eller Gucci? Bo i America och jobba med mode! Eller bo i Berlin. Vill ha en underbar och stor familj! Jag gillar många namn till mina barn: Valentina, Denniz, Jenna, Toni, Bastian, Rosie, Haylie och Manuel! Toni efter Toni Kroos, Bastian efter Bastian Schweinsteiger och Manuel efter Manuel Neuer! Jag har en stor dröm i alla fall! Jag har en massa mer om mitt liv men orkar inte skriva om det nu. Det blir för långt!
 
 
Tiden då jag var jätte smal och hade ätstörningar
 
 
Nu när jag har fått mina kurvor
 
 
 
Mina ögon
 
Gillar verkligen mina ögon
 
Mitt utseende
 
Kanske ser lite utlänsk ut? Jugoslav? Fransk? Min pappa är
en del fransk.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback