HAHA

Det var någon som skrev att jag har blivit fet. HAHA. Förra månaden vägde jag ju dock 61 kg...
Men har slutat med godis. Jag och Blozzom har varit ute och tagit promenader och druckit mycket bär/frukt smoothie. Jag vägde mig hos henne för några dagar sen och nu väger jag 54 kg. Jag går jätte lätt ner i vikt men det betyder att jag går upp ganska fort så har ju maskin m.m. Jag fått komplimanger att mina ben har blivit smalare. Benen blir alltid smalast på mig. Vet dock inte. Jag ser inte tjock ut på bilden. VÄX UPP. Jag vet vilken som komenterade. Men du har ju gått ner kilo ser jag... Skoja.
Jag vet i alla fall en som också har komenterat detta inlägg. Du, sluta drick alkohol. Man blir inte smal av det. Dieter? Wow... Jag vet att man blir tjock av det. Nej, tonåringar har inte blivit större p.g.a deras hormoner som kommer utan av alkohol. Jag vet detta mer än er för jag har levt med en alkoholist. Det är INTE roligt. Så don´t piss me out. Juggar är ingen att jävlas mer. Varnar dig. Jag kanske verkar och ser ut som en okyldig (stavas?) liten flicka. Men jag lovar jag är inte en fegis. Om jag blir tillräckligt arg så kan jag slå tänderna ur folks käkar. Juggar is kings.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du tjock? Ta inte åt dig! Du är fin. Håller med dig. Fett ska man ha!

Svar: Jag bryr mig inte om dem. Tack!
Anna Sondell♥

2013-10-23 @ 00:35:55
URL: http://jenhansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback