What can I do?

Hejsan bloggen! 
 

Är så himla trött idag... Jag vaknade vid 07.00 att Stefan spydde... Kunde självklart inte somna om... Låg i sängen och hade tråkigt... Men vid 08.00 fick jag nog! Jag lyssnade på musik tills kanske 09.00? Jag gick upp och gjorde frukost alldeles själv! Duktig för att göra det för mig själv! Det blev två limpsmörgåsar med utan kant (jag gillar inte kanterna...). Jag hade skinka på och till gjorde jag varm choklad. Den blev faktiskt god... Jag trodde inte att den skulle bli god men jag är så duktig! Borde bli kock... Men nu ska jag kolla på någon film, vet inte vilken... Jag har ett tips på vilken sida ni kan kolla filmer på. www.tubeplus.me . Finns alla filmer! Alla serier! Den är dock American... På Vänner avsnitten där så finns det extra klipp man inte sett förut! Så kolla in Vänner älskare!
 
Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback