✿Sommar & Sol✿

Hejsan bloggen!
 

Skrev inget igår så tänkte skriva vad som hände då:
 
Vaknade ganska sent tror jag?
Det var jätte fint väder ute! Soligt och varmt!
Så solade lite, blev faktiskt lite brunare!
Solade i en halv timme och blev brun, haha!
Bra pigment! ;)

Sen gick jag ner till Cizzi och hoppade studsmatta
med Melizza. Vi åt glass och hade mysigt. 
Sen kom Alva.
Jag gick upp till mig och hämtade pant.
När vi gick till affären hittade vi min burk läsk
på Alvas tomt så jag hällde ut all dricka och
pantade den, haha! 
Jag köpte grädd glass och Alva fick en choklad
bit. 
Efter vi hade varit på affären gick vi hem till mig.
Där kollade vi på datan lite. Jag visade Mario Gomez.
Hon smälte med...
Sen gick vi ut för att Alva skulle äta. Där ute träffade
jag Amanda, som är lilla syster till Patricia ( en tjej
jag känner). Jag frågade vart Patricia var och hon
sa att hon var nog hemma, så hon gick upp
och kollade. Efter några minuter kom Patricia.
Mamma kom från Kvantum så fick pengar 
av henne. Jag och Patricia gick till affären. Jag 
köpte liten flaska läsk och choklad. När jag skulle
lägga pengarna i mina fickar så åkte dem ur...
Det var ett par shorts jag hade på mig som var
Malins gamla som hon hade klippt av, dem var
jeans egentligen. Så lade pengarna i en annan
liten ficka där det inte var hål i. Patricia satt
på "Baby got back". Sån kung låt!
När vi kom till gården var Alva där. Patricia
gick hem och hämtade pengar. Sen gick vi
tre till affären. När vi var på väg dit så träffade vi 
på tre killar som Patricia kände. Dem trodde
jag var 13... Alla tror jag är från 13 - 16...
Kanske p.g.a hur jag beter mig, haha!
Men orka uppföra sig som vuxen...
Patricia köpte nånting. 
Sen gick vi runt i Bomhus.
När vi gick till gården igen var Yasmine och
Shirin där. Vi hade roligt. Jeanette låg
och solade, haha.
Hände inte så mycket efter det.
 
Eller jo! Jag, Patricia och Alva hittade en
plånbok vid affären när vi var på väg hem
från affären. Vi gav den till han som
har affären. Han gav plånboken till ägaren
av den. Sen träffade jag på mannen som
hade den eller om det var hans frus 
plånbok. Han sa att det var flera 1000
i men inte när han fick den.
Så frågade honom om att han trodde
att jag hade tagit pengar för det har jag
inte och gick från han.
Vi träffade på en polis som frågade om
plånboken så jag och Alva berättade lite
om det.
 
Gick hem och åt pizza, mums!
 
 
Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback