Det går bra

Hejsan bloggen!

Sitter i bilen utanför Ikea i Uppsala. Pappa står utanför och går omkring, haha. Vi väntar på Malin så vi kan äta här på Ikea istället för nere på stan för det är problem med speglarna vi köpte dem är så stora att den tar upp halva bilen haha.

Jag fyller år idag ju!
Jag vaknade vid 07.00. Typiskt mig att vakna innan mamma och Stefan kommer in. Så jag gick upp, värmde pizza, haha! Skulle sätta på bärbara men den fucka. Mamma kollade runt och hon såg att det var fel på hårddisken. Så måste köpa ny data :( Faaaan jag som skulle se Manchester United - Real Madrid på tv via bärbara... Får väl kolla på stationära...!
Menmen... Bättre än inget!

Jag fick: ett par mörkblåa jeans äntligen! Läppglans ( från Stefan och Sebbe)
1000 kr av mamma och Mimmi.
Mimmi Pigg dusch lakan och Mimmi Pigg påslakan. Så söta!
Tror det var det. Men ska ju få en säng för flera tusen!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback