Hur kan jag beskriva min lycka?

Hur kan jag beskriva min lycka? Min lycka? Bayern München är min lycka!
Jag har kollat om och om när dem gjorde målen och när matchen var slut.
Arjen Robben grät av lycka, jag med!
Utan han hade inte Bayern München lyckats med detta...
Inget illa menat! Menar i matchen för om han inte var med så kanske dem inte skulle vinna?
Nu har jag visat att dem har vunnit till dem som säger att Bayern München suger!
Vad tycker ni nu då? 
Jag har tänkt på en sak. Jag tackar, eller alla Bayern München fans, att Arjen Robben gjorde 
att laget vann Champions League. Egentligen är det inte han. Utan det är Gud.
Alltså hur jag har bett till honom. Låter kanske konstigt, men jag är kristen.
Jag älskar Gud så mycket att sedan Bayern München vann mot Barcelona och kom
till final har jag inte svurit ett dugg! Så mycket älskar jag Gud och Bayern München.
Jag vet... Bayern München kanske inte vinner nästa år i Champions League.
Men dem har visat att dem ville ge igen, att dem inte skulle ge upp sedan förra året
då dem förlorade Champions Legaue finalen mot Chealse.
Om dem inte vinner nästa år så är det så, inget att göra. Men vill det såklart!
Men om dem inte gör det så ska ni inte håna dem! För detta år vann dem:
 
- Champions Leage
Tyska ligan
Tyska cupen (eller vad det var?).
 
Dem vann två ligor på en vecka!
Dem är bäst och kommer alltid vara! Dem har dem bästa spelarna!
Dem har världens bästa målvakt (han har utsetts till det).
Dem har världens bästa back, Phillip Lahm (han har utsetts till det, men andra också).
Dem har Arjen Robben! Han som avgjorde matchen.
Ja, alla!
 
Du är bäst!
 
Världens bästa målvakt! (Manuel Neuer, i mitten). Världens bästa back! (Phillip Lahm, han till höger).
Schweinsteiger är bra med! Han gjorde ju att Bayern München gick till Champions Leauge final förra året! Dem slog ut Real Madrid! Suveränt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback