Borta bra men hemma bäst♥

Hejsan bloggen!
 

Det var ett tag sen, även fast det inte har hänt något speciellt...
Glömt bort vad som har hänt... Det var ju inget nytt...
Men har varit hos Jeanette och hennes son Adrian fake skrattade hela tiden, hahahaha, alltså den killen är grym.
Har umgåst med andra också.
Men har varit i Uppsala hos min syster Malin med mamma.
Vi har shoppat och grillat. 
Köpte en tröja på Cubus, tror jag det var?
Ett linne på H&M.
Ballerina skor på Sko Punkten.
Jätte fina men gör ont... Tydligen är det så i början. Kanske, kanske inte.
 
Nu sitter jag bara här och bloggar och ska bli bättre på det!
Jag tänkte blogga tidigare idag men det har varit så varmt! Ungefär 30 grader i skuggan...
Alltså jag ville klä av mig men inte så smart...
 
Puss!
 
Köpte denna tröja på Röda Korset för 20 kronor i fredags!
 
Tröjan jag köpte på Cubus, om det var därifrån, men tror det haha.
 
Man ser inte så mycket av linnet... Men detaljerna ser ni ju, jätte söt linne tycker jag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback