Jumping All Over The World

Hejsan bloggen!
 
Varför rubriken heter Jumping All Over The World är för att jag lyssnar på den låten. Det är Scooter som sjunger den. Han kommer från Tyskland! Den låten är så himla bra! Går tillbaks till gamla, underbara minnen!
 
Förlåt för att jag har varit dålig på att blogga... Men har varit jätte trött och Malin kom idag! Vi skulle kanske till Uppsala, alltså till Malin och hennes pojkvän Johan. Men jag var alldeles trött... Efter julafton... All stress! Hoppas jag mår bättre snart! Malin ska sova här i två dagar, jippi!
 
Puss!
 
Ps: jag har varit inne på Bayern Münchens officiella hemsida och jag hittade massa snygga saker. Det är en pyamas som jag måste köpa! Det är ett linne och ett par korta shorts! Och en massa mer saker ska jag beställa! Och det var inte så dyrt som jag trodde det var.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback