Hoping Santa will give you a personality this year.

Hejsan bloggen!
 

Det var ett tag sen. Men det skriver jag i alla inlägg...
Ligger i sängen och lyssnar på musik. Skönt.
 
Idag var jag med Yasmine, Shirin och Elvira. Vi var galna som vanligt...
 
Saknar minnerna från somras! Då Shanja var här.
 
- När vi (jag, Shanja och Elvira) cyklade till Kvantum och tog massa 
ansikts krämer.
- När vi cyklade ända till Willy's för att Elvira hade tappat sin mobil där.
- När vi kastade ostkrokar på marken vid Willy's och fiskmåsar attackerade oss...
- Vi hjulade hela tiden.
- När Shanja skjutsade mig på cykeln och körde ner i diket.
- När jag skjutsade Shanja på cykeln och jag cyklade in mot en tegel byggnad.
Det sprutade blod från mitt lillfinger, så nu har jag ett ärr där...
- När jag, Elvira, Julia och Ejdur (stavas?) bråkade mot asiater. En av dem hade
kastat en fotboll på Ejdurs ansikte, så Julia kastade tillbaka. Dem ropade på
deras pappa så vi sprang hem till Jeanette.
- När vi alltid köpte vattenmelon och Adrian kastade sin leksaks pistol i sjön 
så Elvira var tvungen att ta upp den. Men då kastade han tillbaks den igen så
Elvira var tvungen att hämta den igen. Han buttade nästan ner Elvira i sjön varje
gång då hon hämtade den.
- Spelade med badbollar.
- Fick Sushi av Shanjas farmor.
 
MASSA MER!
 
 
 
Midsommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback