God natt!

Hejsan bloggen!
 
Har det bra här i norr!
 
Igår var jag och Mimmi hos mina tremänningar Wilma och Elias. Men Wilma var jätte blyg för hon är bara 2 år. Elias är verkligen rolig! Vi fikade och hade mysigt!
 
Har fått lånat Mimmis digital-kamera tills jag får min system kamera. Jag ska få en som man får Photoshop på köpet!
 
Igår fick jag en ring av Mimmi som var gammel mormors ring, hon lever ju inte längre... Ringen är jätte vacker Den är gjord av riktigt guld och med en sötvattenspärla! Den var jätte dyr i alla fall. Fick också ett armband av Mimmi som var gjord i Afrika, så vacker den med!
 
Kollade nyss på Tyskland - Paraguay. Paraguay ledde i nästan hela matchen så jag trodde dem skulle vinna men POFF så blev det 3-3. Tyskland är alltid bra i slutet! Jag älskar dem. I love them.
 
Men nu ska jag sova!
 
Puss & God natt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback