In the land of Gods and Monsters I was an angel, looking to get fucked hard.

Hejsan bloggen!

Förlåt för skrivandet. Men har varit med Elvira. Träffade henne, Johanna och Valencia när jag skulle gå till mamma när hon var på affären. Vi var på affären och Valencia hoppade omkring som en häst haha! Den gick jag, Elvira, Johanna och Valencia hem till Johanna och åt glass. Sen gick jag, Elvira och Valencia och gungade. Sen gick vi till andra gården där det var roliga folk som Julia. Vi gick till affären och köpte läsk och klubbor. Det regnade men blev sol efter så det blev en regnbåge! Vi hade jätte roligt! Kommer somna fort, haha! Ska träffa Elvira imorgon också. På söndag kommer Shirin och Yasmine hem och Shirin har födelsedags kalas eller hur man säger haha? Vet inte vad jag ska köpa åt henne! Några tips?!

Men nu ska jag kolla på skräck med mins choklad kakor, chips med dipp och Pepsi! Mys kväll!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback