Jag lever!

Hejsan bloggen!
 

Ja, jag lever.
 

Jag är bara dålig på att uppdatera, varför vet jag ej.
Men måste bli bättre! Vill ju få mera läsare!
 
Idag var baby här tills 14.00 15.00.
Han sov hos mig igår tills idag alltså. 
När han jobbade igår så började jag plötsligt att må illa för jag hade ätit vita böner tidigare på dagen. Så när jag tänkte på det så mådde jag illa...trodde jag seriöst skulle spy och det är ett av det värsta som finns... Så jag var tvungen att tänka på något annat och då kom chickin bites upp i huvudet. Så jag gick till affären och frågade om jag fick en låda med chicken bites och det fick jag, jippi! Baby slutade då så vi gick tillsammans hem till mig. Jag stekte chicken bites och kokade ris medans baby förde över en film till USB, "Modig", hette den, bra film! Åh var gott det var med maten! Älskar söt sura såsen!
Vi somnade efter någon timme kanske? Men var tvungen att borsta tänderna och kissa, haha, innan jag sov, men jag var så trött så jag höll på att ramla omkull när jag gick till toan, haha.
 
Idag vaknade jag 07.00 av att byggarna började jobba utanför oss, aaaarrrhhhhh!
Så jag och baby kollade på tv och åt frukost.
 
När han hade gått så var jag hungrig men jag ville inte ha hemma gjorda hamburgare så Stefan tog ut en kyckling och skar dem i bitar och jag doppa dem i strö bröd, eller vad det kallas, och stekade dem, blir alltså chicken bites! Lika goda som hemma gjorda!
 
Men nu ska jag kolla på The Simple Life tror jag!
 
Pussar och kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback