Vatten e best

Hejsan bloggen!

Jag kom nyss på att jag dricker mer än en liter vatten per dag, trodde jag aldrig om mig haha! Men dem säger ju att vatten rensar kroppen vilket är bra, även fast jag inte vet vad det menas haha.
Idag träffade jag Blozzom och Diana. Vi spelade kubb med Blozzoms lilla syster Melizza som är 3 år och hon råkade kasta pinnen eller om det heter stav? På Blozzoms mage så hon fick jätte ont och grät! Och då fick hon ju uppmärksamhet så Melizza blev sur och ledsen så jag tröstade henne...<3 Lill gumman så söt!
Sen åter Diana hem så då hoppade jag och Blozzom studsmatta. Vi såg killarna som jobbar på affären på baksidan av affären så vi gick dit. Vi masserade ena och fick tio kronor var haha! Fick enas cola, skulle ju sluta med socker så blev lite deppad, tur att jag tappade den haha! Vi köpte Twister och jag köpte ett slags sugrör med socker i, hahahaha! Vi gick till baksidan till killarna och Jeanette var där, det är en tjej på våran gård som fick sitt första barn när hon var 14! Har en annan son som är jätte söt! Han var där och hade vattenkoppor :( det kom en kille som kom till affären med blommor, ni vet som kommer och kör in till affären. Jeanette fick blommor av han och jag tyckte dem var så fina att jag fick några. Det var två delar så mamma har fått en och baby en :) Men han är inte här men kommer nog imorgon?
Men ska kolla på The Simpsons nu, har gjort salami macka, mums!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback