Jag elskar dej

Hejsan bloggen!

Haha elskar, haha norsk haha.

Aja. Sitter i min säng och lyssnar på Laser Inc, haha fjortis haha. Mamma är på affären och köper choklad och cigg till mig, vet inte om hon tänker köpa nå mer? Idag blev det inget skola för var så trött. Vaknade vid 11.00 av att mamma stod i köket och pratade i telefon och sa att jag inte skulle komma, haha. Somnade om jag vaknade vid 12.00 sen. Mamma sa då om hon skulle göra frukost åt mig men vi hade inte ost och det MÅSTE jag ha på hennes egna tekakor för kan inte ha skinka eller nå annat pålägg... Så hon gick som sagt till affären som jag skrev. Juste hon köpte ost med haha! Men nu ska jag fortsätta lyssna på musik!

Puss!


Hahahaha fail!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback