Don't let your future be destroyed by your Past

Hejsan bloggen!

Förlåt för jag inte har skrivit något idag, men har varit så trött och vart lite med Blozzom! Vi hoppade studsmatts, det var en mjuk fotboll i studsmattan och jag såg naturligtvis inte den så jag klev på den och flög hahahaha! Och HAHAHAHA när jag och Blozzom var ii studsmattan så var hennes 3-åriga lillasyster där inne med oss och hon ville bara hoppa med mig men Blozzom sa emot och hon lillasystern : "nä, nu ska du lyssna på mig!" och vifta med fingret, ååh dog!
Sen spelade jag, Blozzom, Christoffer och Sebastian kubb. Jag och Blozzom vann fan vad killarna blev sura haha!
Imorgon ska jag nog hoppa med henne, är ju min granne, bra det! :D

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback