Dag 5 - Vart du bor

Jag bor i tråkiga, äckliga Gävle...
Varför jag tycker den är tråkig är för det finns inte mycket att göra.
Det äckliga är folket. Inte alla förstårs! Men dem flesta bryr sig tydligen inte om folk, vi har känslor era mother fuckers. Jag själv har svårt för folk men jag skulle absolut inte snacka skit om folk jag inte känner?! Om jag kanske tycker en tjej har för mycket smink så håller jag det för mig själv? :) Snell tjej.
Men det roliga i Gävle är väl att det finns bra affärer, som H&M, Gina Tricot, BikBok m.m.
Jag bor i Bomhus vilket jag älskar! Underbart ställe. I alla fall området där jag bor. Stora vit/röda höghus. Massa gräs och blommor. Lek parker, HAHAHAHAH! Och världens gulligaste ungar! Blozzom Melizza Isak Mindra och en annan kille som jag diggar som alltid spelar fotboll! Emilio fan också! H3H3HH3H3 :)

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback