Dag 13 - Någon du saknar

Saknar många! Men finns två som jag saknar mest!

Malin min syster: hon bor i Uppsala så träffar inte henne ofta! Plus att hon pluggar... Jag träffar henne som mest på sommaren, längre till sommaren! På midsommar! Längtar då vi ska vara i sommar stugan! Älskar när vi sitter på trappan och dricker varm choklad på morgonen då solen skiner! Mysigt!

Min katt: åååh min älskling! Har varit borta sedan december... Vill inte ens tänka på varför han är borta. Hoppas han inte har, ja, ni förstår nog. Han kanske är hos någon annan? För han hade ju plötsligt blivit tjock? Han var min bebis! Han var som en bebis till mig! Han låg alltid vid mig, han brukade slicka på min näsa och ta mat från mig, haha! Älskar dig Lillen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback