Roses r red, violets r blue, I was born sexy, what the fuck happened to u?

Hejsan bloggen!

Har nyss snackat med baby, jag ska ta det lugnt idag så jag orkar med min födelsedag på måndag! ÅÅÅHHH! Imorgon ska jag träffa bästa gabbie! Se vad vi hittar på :) Baby ska sova hos mig på söndag till måndag då mamma och Stefan kommer in med födelsepaketerna! Men har redan fått tre stycken: jacka, väska & iphone :)
Älskar allt! Jackan är röd och ganska stor med tusen fickor vilket är bra! :) & jätte varm! Väskan är beisch som hänger runt axeln, ni fattar och har en kedja :) Iphonen är svart, Iphone 4S såklart! :) NU får jag äntligen en!
Men ska fråga mamma när vi ska åka till Kvantum och köpa fredags godis. Mitt blir vindruvor, jordgubbar och physalis, har äntligen lärt mig stava det! HAHA!

PusskysskramBAMSEKRAM!


Gabbi N me påväg till mogna 99orna, skulle se dampen jag fick, börja kasta glas tallrikar. hate them

Same day but later!
Hoppas hon inte kill me after she see these pictures, i hope not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback