Please don't think about all the beautiful people you look so high up to. Because you are just as beautiful♥

Hejsan bloggen!

Kan äntligen skriva på mitt andra tangentbord som jag har istället för att skriva på bärbara för det är en massa lossna tangenter där och ja... Idag träffade jag baby, åååh min älskade sötnos! Juste! Både resan till Boden och hem var försenat, alltså vi skulle komma dit vid 10.00 men kom ham och till Boden 11.00 nånting. Så vi kanske kommer få rabatt och då kan vi åka tillbaks i höst? HOPPAS! Kommer såklart sakna min baby, men han kanske kan följa med? :) Aja, men baby hade beställt string trosor till mig medans jag var bortrest, hahahhah ni ska bara se dem, är ju bara massa trådar HAHA! Aja, men tänker lägga ut lite kort från Boden. Men är inte så snygg och jag tänker lägga ut bilder på min underbara tremänning Wilma, sötaste ungen i världen!♥
Puss!


ps: imorgon ska jag nog gymma med Josefine, fan vad skönt, var så länge sen!




Jga i sovrummet jag sov i. Där sitter jag och designar i blocket HAHA!
Fick en jätte snygg Adidas tröja av Mimmi!


Hjälper Mimmi med tacosen :) Nej, min mage står inte ut sådär mycker
trycket på tröjan böjs jätte mycket utåt?


Jag och min söta tremänning Wilma. Bara 8 månader!♥


Gullunge!♥


Gosfia!

Älskar bilden!


Gullunge med sin socka på huvudet hahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback