Hey Oy Lets Go!

Hejsan bloggen!

Gör ett snabbt inlägg innan jag drar och möter baby och köper goda frukter! Nu har vi helt slutat med godis och läsk. Jag skriver mer om det imorgon när jag är hos mormor :) eller Mimmi då! Ska bli så mysigt! Ska ta med The Simpsons skivorna som jag kan kolla på där :) Och damn vad mycket jag ska shoppa! Blir nog mest leggings m.m för har nog med toppar!!! Aja, nu ska jag klä på mig något lite snyggare och dra ut!
Puss!



Har inte gymmat på länge nu, får ta och göra det när jag kommer hem!
Med Jossan! Men baby sa att Amanda gymmade på ett gym som det bara var tjejer som
gymmade på och alla träningssaker där var rosa, iiiii måste gymma där då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback