Hej & hoj

Hejsan bloggen!

Ligger i sängen och baby spelar poker, nähä? ;) Jag ska inte säga något som spelar The Sims 3 24/7...
Idag vaknad jag 05.00... Men somnade om, tur! Vaknade igen vid 11.00 då gjorde jag som vanligt på alla morgon: toa, medicin & musik. Sen kom Blozzom upp, vi gjorde nudlar och spelade The Sims 3. Vi gjorde två killar, ena var min och den andra hennes. Jag träffa en tjej som blev min flickvän. Gjorde henne på smällen HAHAHA! Så vi gifte oss :)))
Baby ska jobba i Stockholm inatt, han åker vid 23.00 tror jag? Han ska jobba till fredag :) Juste! På fredag spelat Tyskland mot Portugal!!!! Deras första EM match.. Kom igen och ta hem detta :(((

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback