Picture time♥

Hejsan bloggen!
 

Det var länge man sågs. Men har varit upptagen, eller, nej...hehe. Men nu när blogg appen inte funkar får jag utbrott, är ju dötråkigt.... Jag kan skriva på surfplattan men den fuckar ibland ;ssss
Men får börja skriva mer på datan nu, för vill inte säga bye bye till mina läsare♥
 
På sista tiden har jag varit baby, myst hemma, varit med bästa Matilda, varit på sommarkväll och hälsat på mammas och Stefans kompis som bor på våran gård med sin flickvän för dem har skaffat världens sötaste kattunge som heter Sessan, våran katt heter Sessan med så vi kallar kattungen lill-Sessan :))) Dem har två sköldpaddor med som jag har döpt Bastian och Miroslav, ni som hejar på Tyskland fattar nog ;)
Men tänkte lägga ut en del bilder nu :)
 
Älskar mitt svarta hår!
 
Matilda shows her ass
Matilda & baby
Love my new shoes! Men kanske inte sommarkvälls skor...
Underbara lill-Sessan. Har seriöst lust att äta henne, ååååååååh!
Gullhjärtat♥
Mums♥
Titt-ut
Men tjena buddy!♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback