gg

Hejsan bloggen!
 

Sitter i sängen och skriver med surfplattan och kollar på gg. Tänkte skriva om igår:
 
Mamma väckte mig vid 09.00 men det gick inte så bra för mig att kliva upp, trött. 
Mamma gjorde macka som jag åt medans jag fixade mig. Men plattade bara håret.
Jag gick ut och där stod pappa med bilen , mamma gick ut med med Silje så hon fick
se pappa, hon är helt kär i han, gulle! Jag och pappa åkte till Uppsala. När vi var
framme kom Malin och hennes pojkvän Johan. Vi gick hem till henne och kollade
lite, sen gick vi till stan och åt indiskt. Det var jätte gott men starkt! Och självklart
satte jag i halsen och brändes hela halsen så jag var tvungen att springa till toan
och spy ut all mat. Sen kunde jag inte äta nå mer... När vi hade ätit klart åkte Johan.
Så jag, Malin och pappa gick ner på stan och shoppade. Som sagt fick jag hem 
ballerina skor och solbrillor. Vi åt glass i det fruktansvärt varma vädret. Sen gick hem
till Malin. Jag blev hungrig då eftersom jag inte åt nå mat. Åt fyra banan mackor,
en skål youghurt med flingor och apelsin juice. Sen åkte vi hem.
 
Snart ska baby åka på festival, roligt.
 
Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback