Makatarr♥

Hejsan bloggen!

Vaknade lite mer än en timme sen. Somnade vid 06.00... För jag kom hem från baby igår vid 01.00 för vi kollade på en skräckis med Amanda och Johan så åkte hem för var så läskigt... Sen när jag lade mig och kollade lite på The Simpsons så började jag få magsmärta och det blev värre & värre. Magen gjorde JÄTTE ont, den svälldes upp, man kunde inte ens röra på magen för då skrek jag, ville spy för det gjorde så ont men spyan kunde inte komma upp för det kändes som det satt fast något i halsen så spyan inte kunde komma upp... Blev jätte blek och varm, usch... Svettades med... Så mamma ringde akuten så dem skjutsade mig till akuten. Och jag låg ju i min säng och grät som aldrig förr, sen kom ju ambulans männen och hämtade mig och ena sa någonting "Hej Anna", eller nånting sånt så kollade på honom och han var i kanske 40-års åldern så grät ju som fan sen sa någon annat och jag kollade dit åt och där stod en kille i 20-30-års åldern, fan höll ju på att dö, lite snygg då. h3h3. Och han bar upp mig i ambulansen och körde skit fort. När vi kom till sjukhuset var vi tvungen att gå in i ett rum och jag lade mig i sängen. Senare kom en doktor och tog blodprov, han gick senare för att kolla upp det. Senare efter trettio minuter kom en tjej doktor och lyssnade på mitt hjärta och tryckte runt på min kropp för att känna om det var något, och det gjorde så fruktansvärt ont och var tvungen att ta urinprov, haha kände mig jätte fräsh... Och efter kanske trettio minuter igen eller mer kom en annan doktor! En kille. Han gav mig en flytande medicin, den smakade tvättmedel och seg som tvättmedel med! Och min tunga blev bortdomnad och halsen svullen och täppt så kunde inte ens svälja så blev jätte rädd och blev illamående... Sen fick vi vänta i en timme eller mer! Och sen kom tjej doktorn som kom förr och sa att proven såg inte så dåliga ut men att jag hade magkatarr så måste sköta mig annars kan jag få magsår och om man inte sköter det kan man faktiskt dö sa mamma! Så nu ska jag bara ligga i sängen hela dagen/kvällen i flera dagar och kolla på tv, serier och filmer. Håller på att ladda ner Desperate Housewives.

Puss på er alla och hoppas att ni mår bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback