I live in a world of fantasy so keep your reality away from me

Hejsan bloggen!

Är super duper trött och slut idag... Jag vaknade vid 10.00 idag. Hade världens läskigaste mardröm! Drömde först att jag var med tre kompisar (vet dock inte vilka, haha), och en elak clown mördare kom... Han kastade en såg så den kom på ena av mina kompisars hals så huvudet flög iväg, uuuuschh! Sen förföljde han mig :( Senare drömde jag att jag och Malin hade nå konstiga rum. Jag blev jätte glad för mitt var rosa och ljust och hennes var svart och mörkt, haha. Sen så låg dem döda som dog i Columbine School Shooting. Och ena killens mun var öppet helt... skrek säkert i sömnen... Sen skulle jag hämta en sak från våran gamla lägenhet i Söderhamn och då kom en svart påfågel och förföljde mig. Jag blev ju så rädd så jag sprang men den började springa med. Blev ännu räddare så jag sprang in i en port, men den försvann inte då heller, så den stod utanför och väntade på mig. Men tur kom två gubbar, så jag knackade på glaset och sa dem att hålla i påfågeln så den inte skulle springa efter mig. Dem var så snälla att dem gjorde det, men när jag hade gått halva vägen så släppte dem påfågeln men den förvandlades till en svart ödla. Den attackera mig men jag stoppade den med mina ben. Vaknade då, TUR!
Gick upp då och lyssnade på musik. Kollade på The Simpsons efter. Blev jätte sugen på Coca Cola Zero. Stefan var så snäll så han gav mig pengar och pant, så jag gick till affären och pantade burkar och en flaska. Så köpte en stor flaska Coca Cola Zero och klubbor! :)
Imorgon får vi äntligen pengar! Alltså våran familj, haha. Så mamma ska ner på stan och köpa sushi åt mig, men hon ska dit och kolla själv och köpa nå säkert. Sen senare på kvällen ska jag dra och köpa räksallad på pizzerian.
På torsdag ska jag och baby shoppa! Måste köpa nya leggings för fick damp förut så har flera hål på mina leggings, fan hatar mina damp uutbrott! Älskar dem leggings jag har nu!
På fredag ska vi äta kina mat eller om dem var thai mat, samma sak, haha.
Men nu ska jag dra!

Puss my lovers
haha störd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback